wtorek, 9 grudnia 2014

Welcome to Hong Kong! | Classic White


Greetings from Hong Kong! :-) As I promised, I set off on another journey:-) I decided to warm up my life and I am in great Hong Kong:-) I stayed at the Hotel Excelsior Link here. After a very long flight I ordered dinner to the room and took the coveted shower. After leaving the hotel I visited the nearby shopping centers. I found plenty of opportunities and news:-) The HK is very warm, stuffy outright. Virtually all of the time rises smog. I only briefly toured the area. Tomorrow I have to explore all day:-)

shirt, shorts, glasses h&m
jewelry bomar

xoxo Alex

***

Pozdrowienia z Hongkongu! :-) Tak jak obiecałam, ruszyłam w kolejna podróż :-) Postanowiłam ocieplić sobie życie i jestem we wspaniałym Hongkongu :-) Zatrzymałam się w hotelu Excelsior Link tutaj. Mam świetny widok z okna! :-) Po bardzo długim locie zamówiłam obiad do pokoju i wzięłam upragniony prysznic. Po wyjściu z hotelu odwiedziłam pobliskie centra handlowe. Trafiłam na mnóstwo okazji i nowości :-) W HK jest bardzo ciepło, wrecz duszno. Praktycznie przez cały czas unosi się smog. Okolicę zwiedziłam tylko pokrótce. Jutro mam na zwiedzanie cały dzień :-)

bluzka, szorty, okulary h&m
biżuteria bomar

xoxo Alex























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz