niedziela, 14 grudnia 2014

Hong Kong Day 2 | Golf Course


Today I learned to play golf. I spent all morning on the golf course:-) I gave cope quite well for the first time:-) After lunch it was time for entertainment. I visited Ocean Park in Hong Kong. Amazing collection of the watery world. And the first time I saw dolphins! :-)

adidas polo
pants h&m
watch american eagle
h&m shoes

xoxo Alex

***

Dziś uczyłam się grać w golfa. Całe przedpołudnie spędziłam na polu golfowym :-) Dawałam sobie radę całkiem nieźle jak na pierwszy raz :-) Po lunchu przyszedł czas na rozrywkę. Odwiedziłam Ocean Park w Hongkongu. Niesamowite zbiory świata wodnego. I pierwszy raz widziałam delfiny!:-) 

polo adidas
spodnie h&m
zegarek american eagle
buty h&m

xoxo Alex











































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz