czwartek, 20 września 2012

Sunset and Asymmetric


Tuż po kolacji wybrałam się na przechadzkę po pobliskiej piaszczystej plaży. Oglądałam zachód słońca ze skał przy Adriatyku, a potem spędziłam trochę czasu w barze na plaży pijąc drinka :) Mam na sobie bluzkę Reserved, spódnicę asymetryczną, buty Lasocki, i moje ulubione okulary Stradivarius :)  xoxo

ps Informacja dla anonimów - Jestem pełnoletnia :)

***

Right after dinner, I went for a walk to the nearby sandy beach. I watched the sunset from the rocks on the Adriatic, and then spent some time at the beach bar drinking a drink :) I'm wearing a blouse Reserved, asymmetrical skirt, shoes Lasocki, and my favorite sunglasses Stradivarius :) xoxo






















6 komentarzy:

  1. Swietne zdjecia! Cudne sa te sandalki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze wakacyjnie :) Chcę już kolejne wakacje, a tu jesień, zimno, szaro... Miło mi będzie jeśli również mnie odwiedzisz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz.
    Spódnica jest obłędna!
    Obserwuję i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia;) piękna spódnica

    OdpowiedzUsuń
  5. zestaw idealny do takich klimatów:)

    OdpowiedzUsuń